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Jun 15

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Rolling Changelog 1.7.7

uVDfGym

Aufgrund der aktuellen Bugs in 1.7.7 gibt es in kürze einen Hotfix. Bisher bekannt gegebene Änderungen sind:

* [FIXED] – Crashsite loot spawn fixed.
* [FIXED] – Night time LOS should now reset correct.
* [FIXED] – Updated littelbird Repair system to include hull and missiles.
* [FIXED] – Blood transfusion should now work properly.
* [FIXED] – Zeds can knock you unconscious again.
* [FIXED] – Issue with built items not display properly over the network.
* [FIXED] – Changing clothes while in a gear menu of a pile/vehicle/tent will no longer crash your game.
* [FIXED] – Fixed duplication of mags via combining/converting and duplication of tents/built items.

* [UPDATED] – Color saturation starts to fade out at blood level 9000
* [UPDATED] – Rest to provide a 1% chance to cure infection (Can only be done once every 5 mins)
* [UPDATED] – Updated tackle to provide knockdown from back of player and push from other directions.
* [UPDATED] – Zed will now attack again while prone with animation.
* [UPDATED] – Updated tackle animations to an actual stumble/trip animation (holding a pistol remains unchanged).

Weiterhin wird an der Infektion gearbeitet und ein neues System soll eingeführt werden. So soll zukünftig die Infektion gesenkt werden können durch benutzen von Alkohol auf der Wunde (vielleicht gibt es dann endlich „Full Whiskey Bottle“) oder durch essen, trinken und warm halten. Was endgültig passiert ist bisher unklar da dies derzeit noch ausgearbeitet wird.

Lassen wir uns überraschen.

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